Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja spletne trgovine Lambo elektronika so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstu potrošnikov (ZVPot), priporočili gospodarske zbornice Slovenije in splošnih kodeksov elektronskega poslovanja.

Pogoji poslovanja določajo pogoje uporabe spletne trgovine lamboshop.si (v nadaljevanju "spletna trgovina" ali "lamboshop.si"), ki jo upravlja Lambo elektronika d.o.o, Počehova 14 c, 2000 Maribor (v nadaljevanju "ponudnik").

Spletna trgovina omogoča nakup igralnih avtomatov ter potrošnega materiala in  drugih izdelkov na daljavo. Uporabnik spletne trgovine je posameznik, ki izpolni registracijski obrazec in si s tem pridobi geslo za vstop v spletno trgovino in pravico do nakupa. Kupec je uporabnik, ki preko spletne trgovine "lamboshop.si" opravi nakup.

Ponudnik se zavezuje, da bodo kupcu vselej dostopne naslednje informacije:

1. Ponudba in cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne  trgovine "lamboshop.si" spreminja in ažurira hitro in pogosto. Kljub izjemnemu trudu pri zagotavljanju najbolj ažurnih in točnih podatkov ponudnik na spletni trgovini "lamboshop.si" ni izključena možnost napačnega podatka o ceni ali dobavljivosti. V teh redkih primerih ali v primerih, ko se cena oz. status dobavljivosti pri dobavitelju spremenijo med samo obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa oziroma mu ponudil najboljšo možnost rešitve situacije.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku potrditve naročila s strani ponudnika (v trenutku prejema elektronskega sporočila "Naročilo sprejeto"). Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z objavljenimi možnimi oblikami plačila.

2. Načini plačila

Spletni trgovina “lamboshop.si” omogoča naslednje načine plačila:

3. Varstvo potrošnikov

V tem poglavju pogojev poslovanja je potrošnik tista fizična ali pravna oseba, ki pridobiva in uporablja izdelke za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. V preostalih poglavjih sta v izrazu kupec upoštevana kupec in potrošnik.

Lambo elektronika d.o.o deluje v skladu z veljavno zakonodajo in v vsakem trenutku skrbi za uporabnike in kupce. V morebitnih sporih si po svojih najboljših močeh prizadeva za sporazumno rešitev. Vsako morebitno pritožbo lahko kupec naslovi na objavljene kontakte.

4. Reklamacije in vračilo naročenih izdelkov

V primeru napake s strani ponudnika pri dobavi izdelkov kupcu lahko slednji glede tega kljub temu kontaktira ponudnika, ki bo primer v najkrajšem možnem času rešil v dobro kupca. Kontakt s ponudnikom je v takšnih primerih ključen za uspešno razrešitev nastale situacije. Zaradi hitrejše in učinkovitejše reševanje reklamacij je za sporočanje reklamacij poleg ostalih kontaktov obvezna tudi pisna reklamacija preko elektronske pošte info@lambo-elektronika.si ali preko navadne pošte na Lambo elektronika d.o.o, Počehova 14 c, 2000 Maribor. Le-ta naj vsebuje predmet/artikel reklamacije, zakaj je podana reklamacija, datum nakupa izdelka in način nakupa (spletna/fizična trgovina) ter kontakt, kjer je potrošnik dosegljiv.

Tudi v primeru, če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), kupec ali potrošnik kontaktira ponudnika preko enega od objavljenih kontaktov ter v skladu z dogovorom vrne dostavljene izdelke, katere bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi.

V primeru da dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oziroma specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti Lambo elektroniko d.o.o v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Če napake z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej Lambo elektroniko d.o.o v osmih dneh od dneva, ko je napako opazil, sicer izgubi to pravico. Potrošnik oziroma kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in podjetju Lambo elektronika d.o.o omogočiti, da reklamacijo in izdelek pregleda. Potrošnik ali kupec, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek.

5. Vrnjeni artikli

Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili v podjetje Lambo elektronika d.o.o vrnjeni in imajo pomanjkljivosti (poškodovan avtomat, poškodovana embalaža,, itd.). Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla je zapisano ob posameznem artiklu in tudi na računu.

Artiklov, ki so kategorizirani kot 'Vrnjeni artikli' ni mogoče vrniti in zamenjati za nov oz drug artikel brez doplačila, možna pa je zamenjava za enak ali drug artikel enake vrednosti (ali z doplačilom razlike). V primeru napake na izdelku ali artiklu je stranka upravičena do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za vse artikle ali garancijskega popravila.

6. Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani pri registriranih članih: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

7. Dostava

Informacije o dostavi so na voljo v razdelku "Dostava". V primerih, ko ponudnik pravočasno in v skladu s pogodbo odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca dostave.

Če je ob prevzemu pošiljke opazno, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Takšen paket je potrebno osebno dostaviti na najbližjo pošto v enakem stanju kot ob prevzemu, poštni uslužbenec pa bo izpolnil Zapisnik o poškodovani pošiljki. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Blago, naročeno v Lambo elektroniki d.o.o gre na pot v najkrajšem možnem času. Če je na zalogi običajno še isti dan. V primeru, da kupca ni na naslovu ob dostavi naročenega blaga se lahko paket prevzame na najbližji pošti.

Blago se lahko prevzame tudi osebno v naši trgovini Lambo elektronika d.o.o. v Mariboru, ki je sedež podjetja spletne trgovine "lamboshop.si", nahaja se na Počehovi 14 c v Mariboru smer Šentilj. Podjetje Lambo elektronika je odprto od ponedeljka do petka od 8 do 16 ure. Poleg tega se lahko na prevzemnem mestu izkoristi priložnost za pogovor z našimi strokovnjaki, ki bodo z veseljem svetovali glede uporabe kupljenih izdelkov ali o prihodnjih nakupih po naročilu.

8. Strošek dostave

Strošek dostave je po ceniku Pošte Slovenije za celo Slovenijo in ga v celoti krije kupec.

9. Odgovornost

Podjetje Lambo elektronika d.o.o ni odgovorno za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja uporabnika (npr. računalnik, okužen z virusi) ali ponudnikov, poti oziroma infrastrukture, ki jo uporablja (npr. izpad delovanja medmrežja). Podjetje Lambo elektronika d.o.o deluje v skladu z veljavno zakonodajo in v vsakem trenutku skrbi za uporabnike in kupce. V morebitnih sporih si po svojih najboljših močeh prizadeva za sporazumno rešitev. Vsako morebitno pritožbo lahko kupec naslovi na objavljene kontakte. Podjetje Lambo elektronika d.o.o se po svojih najboljših močeh trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov na spletni trgovini "lamboshop.si", a se lahko kljub temu zaradi specifike poslovanja spletne trgovine lastnosti artiklov, dostava ali cena spremenijo v tako kratkem času, da podatkov na spletni strani ni mogoče popraviti. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila oziroma sporazumno rešitev.

Podjetje Lambo elektronika d.o.o se v vsakem trenutku po svojih najboljših močeh trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ustrezni slikovni material, opise in navodila izdelkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Kupec oziroma uporabnik mora pred uporabo prebrati in upoštevati navodila, priložena določenemu izdelku, kot so navodila za vzdrževanje ali priložena navodila.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

10. Pritožbe in spori

Podjetje spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@lambo-elektronika.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

11. Mnenja/komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

V podjetju Lambo elektronika smo vam vedno na voljo za informacije o vaših novih avtomatih in napitkih na info@lambo-elektronika.si ali na 02/228-58-80.

Želimo vam prijetno nakupovanje v naši spletni trgovini lamboshop.si!

Vaša LAMBO ekipa

Izdelava HOHA.
LAMBO SHOP © 2018